(044) 360-96-64
(067) 291-18-25
(095) 053-00-35
(063) 631-84-39

0-800-21-09-82Безкоштовно по Україні

Кошик
0 шт.

Повернення запчастин 

  • на нашу адресу підлягає попередньому погодженню. Узгодження здійснюється з персональним менеджером клієнта. Питання може повернутися до телефону.. Відправка товару  до нас післяплатою не розглядається.
  • Повернення товару здійснюється в строк до14 днів від дати замовлення.
  • Обов'язкова умова повернення товару - збереження заводської упаковки, комплектації, наклейок, лейблів та товарного вигляду виробу. Забороняється наносити на упаковку написи або позначки, що повертається.
  • Запчастини зі слідами встановлення або експлуатації поверненню не підлягають. У разі сумнівів у коректності підбору деталі методом багаторазового кросування на сайті компанії, рекомендуємо перед встановленням  перевіряти її застосування в оригінальних каталогах бренду-виробника.
  • Повернення товару здійснюється ТІЛЬКИ за наявності накладної. У якої повинно бути вказано П.І.Б клієнта (або номер замовлення), дату замовлення, артикула товару, його кількість і причини повернення.
  • Деталі електрообладнання (крім свічок запалення, напруження і лямбда зондів), технічні рідини і авто хімія (крім автомасел) поверну і обміну не підлягають.
  • Товар, привезений під замовлення , поверну не підлягає.
  • Отримувач товару зобов'язаний перевірити якість, кількість, відповідність і комплектацію товару безпосередньо при його отриманні.
  • Претензії, пов'язані з ушкодженням товару, неповний комплектацією або якістю самого вироби, а так ж пересортувати товару приймаються в момент отримання товару.
  • В випадку отримання пошкодженого товару при перевезенні стороннім перевізником (Нова пошта, Гюнсел і тд) претензії необхідно пред'явити перевізнику в момент отримання товару.
  • Недотримання Правил повернення товару тягне за собою відмова в поверніть.

Повернення грошових коштів 

  • на картку, або розрахунковий рахунок здійснюється після підтвердження менеджером компанії. Повернення коштів перераховується на реквізити покупця даного товару. Вказуйте своєму менеджеру прізвище, ім'я, по батькові покупця даного товару, реквізити. Якщо покупець не має власних реквізитів на повернення коштів, є можливість скористатися сторонніми реквізитами. Необхідно вказувати прізвище, ім'я, по батькові покупця з реквізитами тієї людини, на кого будуть переведені дані кошти. Товар неотриманий вчасно (5-ти), днів у перевізника оплачується Вами. Якщо товар при явному невідповідності номери на упаковці і номери деталі, а також, якщо зовнішній вигляд і форма запчастини не відповідає замовленої деталі, оплата за транспорт даного вантажу не списується з отримувача. Повернення грошових коштів може тривати від 1-10 днів.



  • Товар замовлений з за кордону 
    поверненню не підлягає. Повернення приймається при явному невідповідності номери на упаковці і номери деталі, а також, якщо зовнішній вигляд і форма запчастини ні відповідає замовленої деталі.
  • УВАГА! Запчастини замовлені через Межі, обміну і поверну не підлягають, також можуть змінюватись терміни постачання в Україну.
  • Відмова від всього замовлення по причини невиконання хоча б однієї позиції не розглядається.

Загальні правила подачі рекламацій.

  • Якщо дефект вироби був виявлено в момент отримання товару, про цьому необхідно повідомити вашому менеджеру .
  • В випадку коли вихід з ладу придбаних деталей спричинив за собою додаткові ушкодження пов'язаних вузлів або механізмів автомобіля, необхідно зробити детальний фото звіт з повним описом всіх пошкоджених деталей до демонтажу з автомобіля і не приступати до зняття деталей з автомобіля не надавши цю інформацію своєму менеджеру .
  • С рекламаційним товаром необхідно надати ПОВНІСТТЮ заповнений бланк рекламації, оригінал або копію вбрання замовлення або акту виконаних робіт з СТО, де вироблялася встановлення даного вироби. (Якщо товар купувався за безготівковий розрахунок, так само необхідна зворотна накладна із зазначенням артикула, кількості товару, датою, печаткою підприємства та підписом).
  • У разі потреби у клієнта може бути запитана додаткова інформація або документи зі СТО, де здійснювалася установка запчастини.
  • Термін розгляду рекламації може тривати до 14 днів з моменту отримання товару від покупця на склад компанії продавця, у звичайному випадку, і до 30 днів, якщо виробник товару вимагатиме виріб для експертизи. span>
  • У разі позитивного рішення щодо рекламації у бік покупця, вартість рекламаційного виробу відшкодовується зарахуванням коштів на особистий рахунок клієнта для подальших замовлень товару.
  • Компенсується тільки вартість виробу без витрат на встановлення деталі на автомобіль. (крім випадків коли вихід з ладу проданого вироби спричинив за собою додаткові ушкодження пов'язаних деталей, вузлів, агрегатів автомобіля).
  • В випадку відмови від рекламації покупець може бути повідомлено про цьому як усно (за телефону) так і письмово (бланком відмови від рекламації) з повним поясненням причини відмови.
  • В випадку відмови від рекламації товар повертається покупцю з новим замовленням або іншим узгодженим способом.
  • Не приймаються до розгляду рекламації при подачі яких Відсутнє необхідний пакет документів, або не повністю заповнений бланк рекламації (не вказано дата і номер відвантажувальної накладний, Модель і VIN код автомобіля на яку встановлювалася деталь , артикул і тощо).
  • Не покриваються гарантією товари групи електрообладнання так як їх технічно справне стан при експлуатації залежить від багатьох додаткових факторів таких як справність проводки автомобіля , реле , запобіжників , блоків управління. А у разі свічок запалювання та лямбда зондів від якості палива загального стану двигуна (витрата масла, компресія тощо). Розглядатися можуть лише скарги пов'язані з якістю товару виявлені в момент отримання покупцем.
  • Товар з терміном доставки більше трьох днів рекламація не розглядається! На жаль, не на всі групи товарів розповсюджується рекламація для уточнення запитуйте у вашого персонального менеджера.

Наша місія покращити зручність та комфорт їзди на автомобілі.